ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Ljubavna magija

Može li se uz pomoc ljubavnih magijskih cina probuditi ljubav, izazvati ljubomora, vratiti bracna harmonija, osnažiti muškost?

U svim vremenskim epohama ljubavna magija je izazivala najveci interes medu obicnim smrtnicima. Iako, po svojim ucincima, spada u crnu magiju, njome su se u proslosti bavili mnogi carobnjaci, cak i oni koji su se za zivota zakleli da ce umrijeti na Bozijem putu.
Iako osobno nisam temeljitije istrazivao ljubavnu magiju, zavirujuci u razlicite izvore tajnih ucenja, pogotovo one najstarije, istocnjacke, nailazio sam na zanimljive storije, koje me nisu ostavljale ravnodusnim.
Posebno su me zanimali dometi do kojih je u svojim istrazivanjima prastarih magijskih vjestina dosao neumorni Idriz sah, ugledni istrazivac koji je ovoj oblasti, cini mi se, podario istinsko dostojanstvo. U svojoj knjizi “Orijentalna magija”, toj temi je posvetio jedno krace poglavlje u kome je obradio svoja saznanja o indijskoj “strikarmani” magiji. Rijec je o
takozvanoj “spolnoj magiji”, koja obuhvata sve poznate oblike veza izmedu muskarca i zene.
Muskarci odlaze kod spravljaca ljubavnih cina da bi pridobili srce zene za kojom ceznu; djevojke koje prizeljkuju ljubav nekog muskarca narucuju hamajlije za tu svrhu; zene ciji je brak ugrozen tajno se obracaju spravljacima ljubavnih cina kako bi ljubav vratile u svoj dom; preljubnici traze ljubavnu formulu koja bi im obzbjedila ljubavni sklad u tajnoj vezi...

Stotine (raz)ocaranih, zaljubljenih, ponizenih, ushicenih, odbacenih..., od pamtivijeka traga za cinima kojima ce doseci nedostizne ciljeve. Evo, kako to, prema kazivanjima Idriz saha rade u Indiji.
· Obred za buđenje ljubavi kod žene
Ova se bajalica ponavlja nocu sto je moguce vise puta u vremenskom periodu kada mladi Mjesec iz dana u dan postaje sve puniji. Vjeruje se da je gotovo uvijek djelotvorna:
“Svemocnom strijelom ljubavi probadam Tvoje srce o, zeno!
Ljubav koja nelagodu stvara, koja ce te preplaviti, ljubav prema meni!
Ta strijela koja leti istinski i pravo, u Tebi ce razplamsati zelju. Njen vrh je od moje ljubavi, a njen dzilit moja je odlucnost da te posjedujem!
Eto, srce je Tvoje probodeno. Strijela je pogodila cilj.
Ovim sam vjestinama savladao Tvoju neodlucnost, Ti si se promijenila! Dodi k meni pokorna, bez ponosa, kao sto sam i ja bez njega, kao sto sam i ja pun zudnje! Tvoja ce majka biti nemocna da sprijeci Tvoj dolazak, a ni otac Te Tvoj nece moci da sprijeci! Ti si sva u mojoj vlasti.
O, Mitra, o, Varuna, lisite je snage volje! Ja, samo ja, imam vlast nad srcem i umom moje voljene!...”
Ovu magicnu bajalicu obavezno prati izrada i mahanje strijelom koja je fizicki pandan imaginarne ljubavne strijele. Kao i s drugim cinima ove vrste, obred moze da izvodi ljubavnik, ali i opsjenar, to jest spravljac ljubavnih cina.
· Čini za buđenje ljubavi kod muškarca
U svijetu postoji veoma veliki broj ovakvih cini. U principu, one slijede obrazac slican onome koji koriste djevojke i zene. Izgleda da je glavna razlika u cinjenici da se moraju ponoviti sedam puta, a zenama se uvijek, preporucuje da svoje magijske aktivnosti nikada ne povjeravaju drugim zenama.
“Opsjednuta sam strasnom ljubavlju prema tom covjeku: ova mi ljubav dolazi od Apsarasa koji je uvijek pobjednik.
Neka taj covek zudi za mnom, neka me zeli, neka izgara od zelje za mnom! Neka ova ljubav izade iz duha i ude u njega.
Neka me pozeli kao sto nista u zivotu pozelio nije! Volim ga, zelim ga: on mora osjetiti da me zeli, da me voli!
O, Maruce, neka ga ljubav ispuni; o, Duse vazduha, ispuni ga ljubavlju; o, Agni, neka gori od ljubavi za mnom!...”
Vrlo cesto se koriste i sljedeca magicna bajalica:
“Snagom i zakonima Varune pozivam zarku silu ljubavi u Tebi, za Tebe. Ceznju, mocnog duha ljubavi kojeg svi bogovi stvorise u vodi, pozivam i molim da tvoju ljubav za mene osigura!”
Zatim se ponavlja dva puta:
“Indrani je magnetisao vode ovom ljubavnom silom. I nju ja pozivam po zakonima Varune, da te razgore!...”
A onda se bajalica zavrsava sljedecom recenicom:
“Volit ces me rasplamsalom ceznjom!...”
· Čini za neuzvraćenu ljubav
I neuzvracena ljubav povod je mnogih ljubavnih zapisa, hamajlija, talismana i magijskih rituala. U slucaju da zena napusta muza ili da zavoli nekog drugog muskarca, u Indiji se koristi bajalica, koja se izvodi uvece i ponavlja barem 49 puta, zapravo, sve dotle dok se ljubljena zena na vrati u napusteni dom:
“Naredio sarn Nebu, Zemlji i svemu da miruju. Prizivam duha koji ima moc da sve stvari umiru. Svim sredstvima preko Agnija, natjeraj je da mi se vrati! Ove se mocne cini ne mogu ponistiti. Na sto i hiljadu nacina Ti ces mi se vratiti!...”
· Čini za pridobijanje žene
Kao i kod vecine drugih naroda, glavna briga mnogih muškaraca u Indiji jeste da dovedu mladu. Prema Atarva Vedi to je samo po sebi jednostavno:
Uzimajući štap od bambusa ili onaj sa sedam čvorova, čarobnjak na njegov vrh stavlja metalnu udicu koja simbolički predstavlja Indrinu udicu. „Klijent" sjeda na zemlju ispred gospodara, ne izgovarajući nijedne riječi. Čarobnjak tada izgovara sljedeću bajalicu:
“Na sebe primam snagu, snagu stotinu ljudi. Uzimam ovu snagu u ime duha koji ovamo dolazi..., koji sada dolazi..., koji je došao. O, Indra, daj mi tu snagu!
Kao što Asvins uze Suriju, dijete Savitarovo, da mu nevjesta bude, takvu je sudbina odredila da će ovamo doći žena za ovog čovjeka! Indra, tom zlatnom udicom dovedi ovamo ženu za onoga ko je želi!...”
· Čini za sticanje muža
Iako se od neposvecenih ne ocekuje da upraznjavaju obrede ljubavne magije, u Indiji je u opticaju veliki broj manje-vise ispravnih verzija Veda. Mnoge su nekompletne, ali sve imaju recepture ljubavne magije koje koriste hiljade laika. Kod zena je posebno omiljena bajalica za sticanje muza:
“Ja trazim muza. Sjedeci ovdje raspletene kose, ja podsjecam na covjeka pred ogromnom procesijom (povorkom) koji trazi muza za ovu nevjestu bez mladozenje.
O, Arjamane! Ova zena ne moze vise da izdrzi da gleda brakove drugih zena. Sad, poslije ovog obreda, druge ce zene doci na njeno svadbeno veselje!
Tvorac drzi Zemlju, planete, Nebo. O, Datare (Tvorce), stvori za mene udvaraca, stvori mi muza!..."

Izvor: bosnic.com

Nema komentara:

Objavi komentar